Doma Clàssica a Barcelona i Girona

Lucas Elias 2021Dos hípiques catalanes gaudiran el proper diumenge de la doma clàssica, concretament a les instal·lacions de L'Escola Pony Club Granja i al Club Hípic Sant Marti Vell (CAVA)

Al C.A.V.A se celebraran tres concursos, CDT0 * + CDT1 * + CPEDT1 *, amb totes les proves corresponents a les categories dels mateixos, mentre que a Sant Miquel d’Olèrdola a més es disputarà un concurs de ponis amb proves per a totes les categories.

El jurat del C.A.V.A estarà presidit per Socorro Blas acompanyada de Meritxell Agramunt, Meritxell Pontes i Lluis Fabregat com a vocals, Marina Colominas assumirà les tasques de delegat federatiu. Marta Condeminas acudirà a L'Escola Pony Club Granja com a president del jurat, mentre que Bàrbara Regas i Manuel Ortiz seran els vocals. La FCH ha nomenat per a aquest concurs a Carles Cid com el seu representant.