Doma clàssica al Rosper

caricia rosperEl Club Hipic Rosper a Vilanova i la Geltrú va celebrar diumenge passat un doble concurs territorial de doma clàssica, categories 0* i 1*

Al 0* es van disputar sis proves, Lucia Prieto i “Hassel” van realitzar la reprise AP Prèvia finalitzant amb un 65,100%. Mireia Torne amb “Dakota” (72,250%) guanyava l'AP, mentre que l'AP Ponis era per a Ariadna Bertran amb “Nevada” (69,950%). La prova amb més participants d'aquest concurs va ser la Reprise 1, on Marina Magriña amb “Tango CIX” (67,826%), Carla Magriña amb “Tro Casper” (67,500%) I Aitana Castiñeira amb “Bataneo de Fonteboa” (66,413%) van ocupar les tres primeres posicions de la classificació. Gal.la Valls i “Dakota” va ser l'únic binomi a realitzar la Reprise 2. La victòria a la Reprise 3 va ser per a David Pubill amb “Galan” (65,142%), seguit d'Alexandra Paul amb “Nayeli” (62,857%) I Maria Martínez Puiggros amb “Alamo YV” (61,714%).

Les millors notes al CDT1* van ser per a Gala Devis amb “Tous” (68,387%) a Alevins Equips, Ivan Martín amb “Presumido JV” (62,250%) a Infantils Equips, Marta Ruiz Martin amb “Atila” (64,293%) a Juvenils Equips i per a Miranda Gache amb “Cyrano V” (67,381%) a Clàssica 1. “Patriarca VII” de Laura Rocabert únic 6 anys del concurs va finalitzar amb una mitjana de 71,200%.