Las Lunas va celebrar els seus concursos de tardor

can vila socialDos concursos de doma s'han celebrat el cap de setmana a Sant Esteve de Palautordera, concretament a la Yeguada Las Lunas.

CDT0*

Marta Bani amb “Rissi” (72,300%) va ser la guanyadora de l'AP Prèvia, segona posició per a Lucia Paredes amb “Rissi” (72,250%) i Arlet Circuns amb “Connie” (70,700%) va finalitzar tercera. Victòria a l'AP de Carla Aldua i “Ocle” (71,400%) a cavalls, mentre que a Ponis ho feia Arwen Ballabriga amb “Harm Big Boy” (71,100%).  La millor puntuació a la Reprise 1 va ser un 68,913% aconseguit per Paula Mira muntant a “Phoskito”. Maria Ceniceros amb “Walkiria” (69,038%) va guanyar la Reprise 2 i Alba Loparec amb “Fleurine” (64,143%) ho feia a la Reprise 3.

CDT1*

Amb una mitjana de 65% va finalitzar la prova de Benjamins Daniela Pinto amb “Cehia Bel.la”. Daria Minachenko amb “Maver ER” (65,322%) va guanyar a Alevins i Paula Remon amb “Dakota” (67,473%) guanyava a la mateixa prova, però open. A Juvenils 0E la millor mitjana va ser per a Pol Samso i “Kooihuster Keimpe” als quals els jutges li van posar un 67,903%. Sis binomis van participar a la Sant Jordi, la guanyadora va ser Anna Ferreiro amb “Gerko.TH.VO” (67,349%), seguida de Laureano Martínez Molina amb “Coco Chanel” (65,8,33%) i Tania Forns amb “Envy ME” (65,784%). Mariona Valls i “Iroko H” (67,999%) van ser els millors de la Clàssica 1