OBERTES INSCRIPCIONS CAMPIONAT CATALUNYA D.C

Cto Cat DC menores  Us recordem que ja estan obertes les inscripcions pel Campionat de Catalunya de Doma Clàssica, que se celebrarà a Hipica Can Vila, els dies 17-19 de desembre.

El Campionat de Doma Clàssica en les categories d'Adult, U25, Cavalls Joves i Doma Adaptada, que va haver-se d'ajornar per inclemències meteorològiques, inclourà, tal i com es va fer al Campionat de DC de Menors, el sorteig entre tots els participants, d'una cistella de productes "La Grossa de la D.C" valorada en 5.000 €.  En aquesta cistella, podeu trobar:

Una bicicleta plegable, crema i xampú de cavall Dermisana, lot de productes Aranya, Xuxes de cavalls Janequi, 1 dessuador i venes a joc de Pferda, material d'equitació de Horseworld, una nit d'Hotel per a dues persones a l'Hotel Can Vila, un transport de cavall gratuït amb Your Quality Horse Transport, 1 tractament d'osteopatia amb Alejandro Climent, un rellotge Reinat, un lot de productes gourmet de Coc Gourmets, un quadre del teu cavall d'Andrea Rodriguez ARt, una esquiladora, un val de Bach on Track, val de 25% descompte transport de Berlac, lot de procutes d'equuitació de Calvet, 1 nit per a 4 persones al càmping Lava, un lot valorat en 220 € de Cavalleti, un lot valorat en 200 € de Cavalier Horses, capçada de filet i mos més mantilla de DC de Central Hípica, llaminadures i val degustació de creps, 250 € de descompte a Custom Saddlery Espanya, un kit de neteja + manta rAmbo + xuxhes de Equifrei, un val d'Equipassio, un lot de productes d'Equips, un lot de productes Equo By Bestialis, tractament de Fsio Horse, una caixa d'ossets d'Haribo, un llibre de DC per a tthom, uns estreps Opera, un dinar per a 4 persones a Mas Romeu, un outfit complet de Maximilian, un pack de productes i alimentació animal Mircat, un lot de pinos, un conjunt de venes i dessuador Anky, un cobriment de Joyride i una samarreta tècnica.

Podeu fer les inscripcions a través del sistema de gestió de la nostra web, fins el dia 12 de desembre.  Per tal de poder celebrar el Campionat, és necessari que hi hagi un mínim de 40 participants. Animeu-vos!