Els més joves s'estrenen al campionat del Real Club de Polo de Barcelona

borja carrascosa y frizzantinoEls protagonistes de la segona jornada del Campionat d'Espanya de Doma Clàssica i Adaptat, Critérium Nacional i Màster 2022 han estat els cavalls joves i màster.

Al no haver-hi proves del campionat absolut ni de Critérium, l'interès dels nombrosos aficionats que s'han acostat al Real Club de Polo de Barcelona s'ha centrat a primera hora en el Màster de Joves Equips que ha tingut un protagonisme absolut de Natalia Bacariza, primera amb Romantico Ymas i segona muntant a Dhannie Ymas. En la segona qualificativa del màster de major edat, U25, s'ha imposat novament Alejandro Oliva muntant a Decor amb una mitjana de 73.385.

Ixone Lacunza, muntant a Pippin’s Playboy ha estat la millor en Ponis Equips, mentre en Juvenil Equips s'ha imposat Javier Guillen amb Resolt As. Jeanette Vallvé i Zanon han estat els millors en Infantils Preliminar B.

Ixone Lacunz Pippins Playboy

El matí ha començat amb les preliminars de cavalls joves. En la de set anys ha tornat a imposar-se Borja Carrascosa muntant a Frizzantino 28. Alfonso Expósito Santiso també ha collit la seva segona victòria en sis anys, muntant a Drago, mentre Rubén Soto González ha guanyat amb Goldrake di Fonteabeti Ymas la preliminar de 5 anys.

La competició ha conclòs avui amb la Clàssica 1 i victòria de Beatriz Ferrer-Salat amb Diamond Dancer.
Demà es reprendrà el campionat a partir de les 08.30 h amb la segona qualificativa de Critérium – Intermèdia I i les primeres proves de doma adaptat.