Seminari d'actualització i unificacio criteris jutges DC

GenericaDCLa Federació Catalana d’Hípica convoca un seminari d’actualització i unificació de criteris per als jutges territorials de Doma Clàssica.

Aquest seminari és de caràcter obligatori per a tots el jutges territorials amb llicència catalana.  Les dates del seminari són : 27 i 29 de juny de 18:00 h a 21:00 h, i els ponents seran Mª José Vigneau i Meritxell Agramunt, les dues jutges nacionals 3*.

Les sessions es realitzaran de manera telemàtica, amb visualització de documents i vídeos, referents a les categories de Nivell 0 a Nivell Sant Jordi.

En el moment de la inscripció, els jutges poden manifestar quins temes pensen que serien de més interès, així com presentar casos pràctics amb solucions dubtoses.

A continuació us posem link al document d'inscripció que heu d'enviar a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. amb data límit  20 de juny a les 12h.

Formulari inscripció: Full_dinscripció_seminari_DC.docx