El C.A.V.A acull el Campionat de Catalunya de DC 2022

Cto Cat DCEl 28 d'octubre es dona el tret de sortida al Campionat de Catalunya de Doma Clàssica i Doma Adaptada 2022, que es celebra al CAVA, fins dilluns 31.

Aquesta nova edició del Campionat de Catalunya aplega en un mateix campionat totes les categories: Absolut, Menors, Cavalls Joves i Doma Adaptada.  Divendres comença amb la inspecció veterinària que es celebrarà de 8.00h a 11.00h del matí, i de 15.00h a 20h, es donarà inici a la competició, seguida de la segona revisió veterinària.  Dissabte i diumenge la competició es desenvoluparà de 8.00h a 21h aproximadament, i dilluns serà la jornada final de 8.00h a 18h amb la imposició de medalles i proclamació dels Campions de Catalunya 2022.

El jurat estarà presidit per Marta Condeminas, amb Tote Vignau, Pauline Dekker, Socorro Blas, Dominique Grillot, Barbara Regas, Anna Madroñal i Lluis Fabregat com a vocals, i Leonor Brozgol ha estat designada per la FCH com el seu representant.

Aquest any, tots els participants entraran de nou al sorteig de "La Grossa de la Doma", una cistella de productes valorada en 7.000 euros entre els que hi podeu trobar: un outfit complert per valor de 250 € de Maximilian Equestrian, un tractament dental de 300 € a Berges Nieto, un val de 250 € de descompte per la compra d'una montura Custom, una nit al Càmping ecològic Camping Lava, un pack de productes pel transport del cavall Mundiremolc... entre d'altres.

Moltíssimes gràcies als més de 50 patrocinadors que l'han fet possible.

Molta sort a tots!