Avís a participants de la final de les Lligues de Doma 0* i 1*

• Categoría: Doma clàssica

lligas FCHAquest cap de setmana podrem assistir a Can Vila al desenllaç de les finals de les Lligues FCH de Doma Clàssica de 0* i 1*.

Una final a la qual accediran els binomis que hagin obtingut la major puntuació als concursos puntuables al llarg de la temporada.
En el document, que us pengem a continuació, trobareu en verd als binomis que podran accedir a la final i en groc els reserves.
En el cas d'empat a l'última plaça, tots podran accedir a la final.

Els participants que hagin aconseguit classificar en els 5 primers llocs a la final dels últims dos anys, podran optar a la final del 2023

En cas de ser finalista però no poder assistir, preguem que ens ho comuniqueu a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. per a poder avisar al reserva.

Us recordem que el divendres a la tarda es farà una desfilada a Can Vila. Esperem veure-us a tots ben macos!

Ranquing Lliga CDT0*

Ranquing Lliga CDT1*