Ja tenim als nous guanyadors de les Lligues de Doma 2023

• Categoría: Doma clàssica

lliga catalana doma El passat cap de setmana, els millors binomis de cada categoria es van enfrontar durant les finals de la Lliga de Doma, celebrades a Can Vila.

Dissabte va ser el torn de les categories de la Lliga 0*.

A la categoria de Nivell 1 - Reprise 1, Marta Díez del CH L’Espelt va destacar amb la seva reprise de 69,85% amb Roxanne. La reprise de María Romero del Club Hípic Collserolla muntant a Brillante, li va valer el primer lloc a la categoria de Nivel AP - AP Previa.

A la categoria de AP Ponis, Gisela Gironés i Chiquitita van assegurar el seu primer lloc després de fer una reprise de 69,64%. Laura Pradas es va consagrar campiona a la categoria de AP Cavalls, muntant a Duende, mentre que a la categoria de Reprise 2, Ona Jarne i Cascara de Duran, es van alçar amb la victòria. A la Reprise 3 Pol Graci i Etna van aconseguir la primera posició amb una reprise que liva valer 67, 04%.

A aquest nivell la classificació per equips va ser:

1. Club Hípic Collserola
  2. CH L'Espelt
  3. CH Castells

Diumenge va ser el torn dels binomis classificats a la final de 1*

Mar Sabater, Elsa Manzano, Marta Giner, Amina Driaa i Clàudia Pomer van exhibir un impressionant domini a les categories de Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenils 0* i Juvenils respectivament. A les categorías Open: Irene Rodríguez, Anna Porta, Marta Cordomi i Andrea Piguillem van encapçalar la classificació de Alevins, Infantils, Juvenils 0* i Clàssica 1.

Finalment la guanyadora de la prova de San Jorge va ser Laura Rodríguez amb Donderslag.

A aquest nivell la classificació per equips va ser:

1. Escola Poni Club Granja
  2. Open Sports Club
  3. CAVA Horse

Enguany s'han celebrat per primera vegada les lligues de doma adaptada de 0* i 1*, encara que ja comptem amb binomis en diverses categories, esperem que els nostres clubs s'animin a participar i conèixer a molts nous binomis el proper any.

Grau 0 - Novel A Doma Paralímpica

1º Albert Carreras Colomer amb Teegan

Grau I - Gran Premi A

1ª Queralt Vila Mesa amb Teegan