La final de la Lliga de Doma, et pot portar a Disney!

Bella 95 dressage rider in front of disneyland paris castle rea 893ddfbb 0e99 4411 b688 9604768771e5La FCH té el plaer d'anunciar un premi increïble. Aquells que compleixin amb els requisits per a la final de la Lliga de Doma es trobaran automàticament inscrits en el sorteig exclusiu d'un viatge a Disney París.

Per a donar un toc màgic a la Lliga de Doma, sortejarem dos increïbles viatges a Disney per a quatre persones cadascun. Un dels sortejos es realitzarà entre els participants de la Lliga 1*, mentre que l'altre serà per als genets/amazones de la Lliga 0*.

Com Participar-hi?:

• Assegura't de complir amb els requisits per a passar a la final de la Lliga de Doma
  • Assisteix a la final al Club Hípic del Catllar i automàticament entraràs en el sorteig del viatge a Disneyland París!

Aquest sorteig és la nostra manera de reconèixer i agrair als nostres binomis la seva dedicació i passió per la Doma. A més de competir en una final espectacular, podran emportar-se a casa el premi dels seus somnis: un viatge inoblidable a Disney amb familiars o amics.

Prepara't per a viure l'emoció de la doma i la màgia de Disney en un sol esdeveniment!

Nota:

Els detalls específics del sorteig, incloses les dates i condicions, es proporcionaran durant la final de la Lliga de Doma.