Tornen els Poni Games

IMG 20211125 WA0006El passat diumenge 21 de novembre, a les instal·lacions del Poni Club Catalunya, va tenir lloc la primera trobada interclubs de Poni Games.

Després de dos anys de pandèmia aquesta disciplina ha estat de les últimes a recuperar la “normalitat”; sent una disciplina d'equip, amb oposició i contacte entre jugadors, hi havia un cert risc d'incomplir els protocols de salut.

En forma de concurs no oficial i/o entrenament en mode de competició, Poni Club Girona i Poni Club Catalunya van participar a l'activitat.

Amb 45 participants repartits en 11 equips, l'activitat va ser un èxit. Pares, alumnes i professors van coincidir a les "ganes" que havia de tornar a la competició oficial.

Està previst l'inici de la Lliga Catalana de Pony Games 2022. Tots els que estiguin interessats en participar i/o organitzar alguna competició, us podeu posar en contacte amb la FCH, que us posarà en contacte amb la Comissió de Pony Games, perquè pugueu formar part d'aquesta disciplina tan educativa i divertida .

Animeu-vos!