Catalunya triomfa al Campionat d’Espanya de Raid Júnior i Joves Genets 2026 a Olost
18/5/2026

Aquest cap de setmana s’han disputat a Olost els Raids Internacionals de Catalunya 2026, amb un total de set proves internacionals i més de 130 binomis participants procedents de diversos països.

La gran cita del cap de setmana va ser el Campionat d’Espanya de Raid Júnior i Joves Genets 2026, celebrat dissabte sobre un recorregut de 123 quilòmetres.

La competició va acabar amb un domini absolut dels genets catalans, que van ocupar les tres places del podi estatal després d’una gran actuació.

La medalla d’or i el títol de campiona d’Espanya van ser per a Maria Puntí Álvarez amb JM Juno, després d’una prova molt regular i sòlida. La plata va ser per a Raúl Blasco Benítez muntant JM Mufasa, mentre que el bronze el va aconseguir Denis Busoms Morales amb SW Left Elbow.

Per equips, Catalunya es va proclamar campiona d’Espanya amb un conjunt format per Gerard Casas, Gil Costa, Maria Puntí, Paula Roquer i Marc Salvans. La cap d’equip va ser Agda Muixi.

Olost va tornar a convertir-se en l’epicentre del raid nacional i internacional, amb una gran organització i un ambient immillorable durant tot el cap de setmana.

Noticias relacionadas
Ver todas las noticias