
Aquest dissabte, 3 d’octubre, els Raids Internacionals de Vic 2026 han acollit el Campionat de Catalunya de Raid Absolut 2026, amb la participació de binomis que han competit per proclamar-se campions de Catalunya en la prova de dues estrelles.
El campionat, disputat sobre una distància total de 120 quilòmetres dividits en quatre fases de 35, 25, 35 i 25 quilòmetres, ha coronat Maria Álvarez Pontón amb JM Loaf Guardian com a campiona de Catalunya de Raid Absolut 2026. 🏆
La medalla de plata ha estat per a Clara Altimiras Piguillem amb Traviata AS, mentre que Julia Serrabassa Batalla amb RSC Derek ha completat el podi amb la medalla de bronze. 🥈🥉
🥇 Maria Álvarez Pontón – JM Loaf Guardian
🥈 Clara Altimiras Piguillem – Traviata AS
🥉 Julia Serrabassa Batalla – RSC Derek
Els XII Raids Internacionals de Vic han reunit aquest any quatre proves internacionals d’una i dues estrelles, en categories absoluta, júnior i joves genets. En conjunt, la competició ha comptat amb una previsió de prop d’un centenar de binomis procedents de Xile, Emirats Àrabs Units, Espanya, França, Gran Bretanya, Itàlia, Oman i Suïssa.
El centre neuràlgic de la competició ha estat, un any més, la zona esportiva de Mas d’en Bigues, a Vic, on s’han concentrat les sortides, arribades, quadres i controls veterinaris de les diferents proves.
Des de la Federació Catalana d’Hípica, felicitem les tres medallistes del Campionat de Catalunya de Raid Absolut i tots els participants per la seva actuació en aquesta exigent competició.
Enhorabona, campiones! 🏆🐴