Des de la Vocalia de Jutges es convoca un nou curs d’actualització de criteris per a jutges de Doma Clàssica, amb l’objectiu de seguir unificant criteris i reforçant la formació d’aquest col·lectiu dins d’un esport cada cop més tècnic i exigent.
🗓️ El curs tindrà lloc els dies 6 i 7 de juny i s’estructura en dues sessions:
Durant la sessió presencial s’observaran diversos cavalls en directe per a fer una valoració pràctica i compartir impressions sobre la puntuació.
👩🏫 Ponents: Ma. José Vigneau i Marta Condeminas
📌 Aquest curs és obligatori per a tots aquells jutges territorials que no hagin realitzat cap formació els darrers dos anys.
Per a la resta, és una bona oportunitat per resoldre dubtes, actualitzar coneixements i contribuir a una millor cohesió entre els professionals del jutjament.
📬 Cal confirmar assistència abans del 30 de maig escribint al correu electrònic: tecnic@fchipica.cat
Per qualsevol dubte, restem a la vostra disposició.