Carla Onrubia, destacada participació al Campionat d’Europa de Doma Paralímpica FEI 2025
8/9/2025

El Campionat d’Europa de Doma Paralímpica FEI 2025 ha posat punt final aquest diumenge 7 de setembre al prestigiós Centre Eqüestre Nacional d’Ermelo (Països Baixos), escenari d’una setmana intensa de competició amb els millors binomis del continent.

En les últimes proves del programa, les KURS, reservades únicament als millors classificats de cada categoria, hi va accedir l’amazona catalana Carla Onrubia Román, que va tornar a demostrar el seu gran nivell internacional.

Juntament amb el seu cavall “Valerio”, Onrubia va obtenir una mitjana de 69,405%, resultat que la va situar en una merescuda sisena posició final del Grado IV. Aquest èxit representa no només un pas més en la seva trajectòria esportiva, sinó també un motiu d’orgull per a la hípica catalana i per al conjunt de l’equip espanyol.

Amb només 17 anys, Carla ja acumula una segona participació europea, consolidant-se com una de les joves promeses amb més projecció dins la doma paralímpica.

Notícies relacionades
Veure totes les notícies