La Direcció Tècnica de la disciplina de Concurs Complet d’Equitació de la Real Federación Hípica Española ha donat a conèixer els binomis seleccionats per formar part de l’equip nacional que competirà al Campionat d’Europa de Menors, que tindrà lloc a Strzegom, Polònia, del 20 al 24 d’agost de 2025.
Entre els genets i amazones convocats, celebrem especialment la presència de dos representants catalans:
Des de la Federació Catalana d’Hípica, volem felicitar tant la Lara com en Paul per aquesta destacada selecció. El seu esforç i dedicació els ha portat a representar l’hípica catalana en una de les cites internacionals més importants per a les joves promeses del Concurs Complet.
Els desitgem molta sort a tots dos i a l’equip espanyol en aquest campionat europeu. Seguirem de prop el seu recorregut!