Tot preparat pel SICAB 2025
18/11/2025

Del 18 al 23 de novembre, Sevilla es prepara per acollir una nova edició del Salón Internacional del Caballo (SICAB), una de les cites més importants del calendari eqüestre mundial. Enguany, el certamen celebra el seu 35è aniversari al Palacio de Exposiciones y Congresos de Sevilla (FIBES).

Organitzat per l’ANCCE (Asociación Nacional de Criadores de Caballos de Pura Raza Española), el SICAB tornarà a reunir criadors, genets, professionals i aficionats en un esdeveniment que ja és un referent internacional dedicat exclusivament al Cavall de Pura Raça Espanyola (PRE).

En les competicions de doma clàssica hi trobarem una destacada representació catalana en el màxim nivell. A la categoria de Gran Premi, competiran dues amazones catalanes: Teia Hernández, amb Romero de Trujillo, i Núria Vilà, amb Vencedor JLE.

En altres categories també hi participaran diversos genets del nostre territori, com José Manuel Lucena i Sílvia Hernando, que competirà amb dos exemplars.

Des de la Federació Catalana d’Hípica volem desitjar molta sort a tots els representants catalans en aquesta nova edició del SICAB 2025.

Notícies relacionades
Veure totes les notícies